artonde juli - viccan hissar & dissar




gladiator sandaler
så jäkla enkelt men så sjukt snyggt, det passar till det mesta och som jag sa det är ett par sjukt enkla skor egentligen men sjukt snygga och speciellt nu på sommaren!
svarta, bruna, nitar, klackar ; allt är snyggt!


café med uteservering hur mysigt som helst att sitta på en uteservering när solen skiner och man tar en fika och sitter och snackar skit med en vän eller vad det nu kan vara, tummen upp på det helt klart!


ansiktsmask hur skönt som helst en kväll, det rengör ner till djupet, ger en skön och len känsla, rengör porer m.m i ansiktet, man känner sig fräsch och blir mycket piggare,så ni som inte brukar ha ansiktsmask, testa det! 


idoter och fjortisar till bloggare alltså jag kan inte ha roligare när jag sitter vid datan än att sitta och läsa era bloggar, ni får mig att känna mig som en väldigt mogen människa! tack för att ni gör min dag, keep on blogging!






utsvängda jeans
usch, usch, usch så fult det är!
det skulle ju vara det nya stora modet, men finns det någon människa som går runt i det, nej usch!
tummen ner alltså, fy.


paris hiltons nya program jag menar seriöst, komigen, hitta sin bästa vän på tv.
jo visst, folket som söker är bara ute efter kändisskap eller att få träffa henne över huvud taget.
och tydligen eftersom hon inte hittat sin nya "bff" så kommer det en ny säsong, hur patetiskt kan det bli?


anonyma kommentarer jag menar inte just på min blogg, utan anonyma kommentarer i allmänhet.
folk som är så osäkra på sig själva och kastar skit på andra, skriver elaka och spydiga kommentarer på exempelvis andras bloggar, om hur dålig bloggen är osv. men jag säger som många andra; varför ens läsa bloggen om den är så dålig, låt folk skriva vad dom vill och väx upp istället!


folk som sover bort halva dagen jag har varit sådan, men har märkt att tiden går sjukt snabbt om man sover till tolv varje dag, jag försöker att gå upp tidigare, det är mycket skönare och man hinner med mycket mer och får ut mycker mer utav dagen, så därför dissar jag sånna som sover länge, men ibland så kan man ju inte motstå det!
 





Kommentarer
Postat av: Natasha

du får jätte gärna köpa den ! :)

jaa den är bara andvänd 2 gånger, en gång för att visa upp den i kameran, och en gång hade jag på mig den som vanligt =)

adda min msn om du är intresserad över min rosa mjukisdress

[email protected]

2009-07-19 @ 09:30:30
URL: http://latimbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0