söndag

igår var jag ju barnvakt åt elias med sofia, och jag måste ju säga att ungen är ju störtskön.
han är 3 år och sitter vid datan inne på youtube. :O
han sjunger på engelska också.
sötnos!
haha, vi kollade på tv och åt massa godis.
sedan skulle han lägga sig, och så sa han : jag vågar inte sova själv.
så vi fick ligga vid honom ett tag, han är världens sötaste unge, tog faktiskt lite bilder som kommer ikväll..


idag så har jag och thilda följt med min syster och dom och åkt pulka :O
hahaha, men vi åkte inte så mycke... jag blev mest mulad.... :( haha
hon ska nog sova här, rooligt
senare så ska vi äta glass och massa frukt. eftersom hon intre får äta godis..
vi ska också mula 'charles' för han är dum. nu ska vi göra något, så jag skriver inte mera.
pussss


Kommentarer
Postat av: cecccc

fedt snygga byxor ' (:

2009-01-05 @ 19:31:16
URL: http://citronmuffins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0