lördag morgon

godmorgon, har precis vaknat klockan är halv två...
var uppe lite länge igår, tack för hjälpen du är helt underbar e.s.
somade väl vid ungefär 3 eller något inatt.
och om ingen vet det, så ligger det snö på marken, det snöar alltså ;O
jag hoppas att det kommer mera snö, så att det får ligga kvar. för jag hatar när det blir sådär blaskigt.
det är de värsta jag vet. men de är ju riktigt kallt ute så det ligger nog kvar.
självklart kommer det ju efter jul, det är typiskt... fast det snöade ju faktiskt lite på julafton om man kollade.
idag ska sofia komma hit, sedan från klockan fem och framåt så ska vi vara barnvakt
åt min lilla kusin elias, blir nog inte så jobbigt för ungen är ju så go!
blir väl att sitta och kolla på körslaget och äta pizza och godis. perfekt!

bilden är från igår, jag laddade ner photoshop åt annamalin,
sen tog vi en bild och gjorde om den lite.
och den får inte vara större för annamalin, för hon var inte
iordning gjord. enligt henne ;>
så därför e den liten och typ lite suddig.
men iallafall, 2009


Imorgon, så ska thilda komma hit, hoppas jag om det blir som planerat, ska bli skit kul,
det va längesen nu.
och på måndag så ska jag åka till kalmar med sofia, men eftersom det inte är öppet så länge, så blir det en kort tur, haha. hon ska också göra en piercing.. gosh..
det kommer kanske lite bilder, om jag orkar.
men måste iaf lägga in från julafton snart....
 
puuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0