it's two month left. then i fly awaay!

gokväll hihi
sitter här och pluggar till ett biologi prov jag har imorgon, medans jag inte skriver.
igår va jag ju på bio med bella & malin på Walander.
bella, är den seriöst blondaste goaste person jag känner. haha! typ jag överdriver inte. en halvtimme efter att dom berättat vem mördaren va, så kommer bella (när personen är gripen) jahaaaa, var det han som va mördaren?
hahaha, du är ju rolig. :)
den va bra, inte en utav dom bästa men helt klart sevärd iallafall,
det är ganska mycke i skolan nu, tycker jag iallafall haha.
dagen var okej, with my babes.
fick veta om so provet idag, fick vg+ blev nöjd som fan faktiskt.
nu ska jag inte skriva mer, nu måste jag ta tag i all skit. haha

får inte glömma att säga att de är ett par veckor mindre än 2 månader kvar tills jag åker wihoo.
goodbye my friends.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0