its never too late.

godkväll
nu var det ett tag sen igen. men bättre sent än aldrig hehe.
igår fredag, så åkte jag till bella & erica. köpte lite godis och massa kul.
sen skulle jag sova hos bella.. det är lite kul när man blir övertrött måste jag säga. tsss
vi tog en promenad och massa roligt.
jag måste bara säga att bella är bäst!
nu i veckan har vi haft prov och lite, får hoppas att det gick bra. det kändes som det iallafall.
nästa vecka har vi 2 prov också, jobbigt.. man har inte kommit igång riktigt än.. fortfarande lov i huvudet typ.
iallafall, så har jag tagit ledigt 3 veckor från skolan. ooh, skönt!
fast får ändå lite ångest, mycket att ta igen.
första veckan, v. 11 så ska jag till sälen med annamalin och hennes familj. sjukt skoj ska det bli!
snowboard!
sen då vecka 12, & 13 blir det annat klimat i thailand, thaha. så gutt ska det bli!
jag är bla borta en praovecka, så kanske blir att ta igen den i jönköping på sportlovet vecka 8. då har jag iallafall tagit igen en av mina veckor jag är borta iallafall.
nu blir det bara stenplugg, och inte vara hemma en enda dag.
skönt sen när man kommer iväg ett tag iallafall, bara ta det lugnt och inte behöva tänka på någonting!
underbart!
nu sitter jag här, vi har massa gäster.
puss nu ska jag vara lite social :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0