gott nytt år!

gott nytt år alla, nu är det 2009. ska göras till det bästa har jag bestämt.
Har nyss vaknat, kom hem vid typ 3 tiden inatt tror jag att det va.
Igår var vi hos ermina och deras familj, bella var också med. ibland.. tss
det var riktigt kul, förutom att jag spräckte mina tights.. ;O
haha, de va mycke god mat och så smällde vi raketer, dom är galna.
hahhah, allt var jätte kul förutom att jag mådde lite illa sen innan vi skulle hem, men jag överlevde.
och som alla vet, så fick jag ju äta godis igen. mm..
sen vid klockan tolv, så gick vi ut och smällde sån där stor sak, asså om man kollar så ser man fyrverkerier överallt, det är grymt alltså. 
occch! jag glömde min kamera :O
men dom hade kamera så dom får skicka alla bilderna..
jag är ju så jävla glömsk..
hur som helst, idag ska jag tillbringa min dag med bella, vi ska gå på bio tror jag.
"Allt flyter" blir det, den verkar ganska bra.



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0