fredagkväll

har precis ätit hemmalagad pizza, yes.
har kollat lite på let's dance också, men eftersom att jag inte tycker de är vidare bra, så blir de inte så mycket.
sitter mest här istället. hiho
imorgon ska jag upp tidigt, ingen sovmorgon, de är konfa.. med blondie.. haha
vi ska köra lazergame, och dansa och massa sådant kul!
det ska bli kul, förutom att vi kanske ska sova utomhus. nejtack!
jag gjorde de en gång, och nej inte igen. allt var kaos, haha.
minusgrader kändes det som, och så skulle vi paddla ung. 1 mil vid fem på morgonen, roligt..
hur som helst, så har jag inte mycke mer att skriva tror jag inte.
förutom att biologiprovet får bli som det blir. de har ju sina orsaker..
fick reda på att jag får ledigt också idag, då är det bara att börja ta igen allt.

thailand
, here we come.

härligt.



puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0