29 januari

ligger i min säng och skriver nu, är grymt trött så ska faktiskt sova nu. klockan är 22.22 :O
idag har jag varit i skolan som vanligt, efter skolan så gick vi och fixade nya pass eftersom de gamla hade gått ut.. hihi..
jag hatar att ta mig på kort..
kollat praoplatser också, eller bella ringde hihi, och det ser ut som vi får praoa på svt, eller tv4 om vi har tur, skulle vara skit kul.
igår va jag på ku, med bella, malin, annamalin, moa och dom där sötarna-
det var kul faktiskt :)
vi var ministranter, och jag kan inte hålla mig för skratt, hahaha !
aja, hur som helst imorgon är det fredag, härligt! tiden gå enormt snabbt,
det var ju nyss måndag ;o
i helgen blir det att åka till jönköping på dop, sen på söndagen så blir det basketmatch i jönköping.
så alltså, jönköping hela helgen. längtar efter den lilla söte;
så nu ska jag inte skriva mer,

puss&godnattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0