torsdag

jag är inte särskilt aktiv har jag en känsla av.. im sorry for that alla ni som läser
det är ju så att jag är lite lat av mig, har inget intressant att skriva haha..
idag har vi varit i dackestupet med arbetslaget, riktigt skoj
just nu är jag helt slut och har en halvt bruten svanskota,
den där snowboarden....
nej, men de gick faktiskt bra sen, och emelie... hon är ju klockren i liften, hahahahaha
helt underbar dag, lite taskigt väder ibland men annars va det kanoners! (:
det är inte långt kvar tills jag drar iväg, det är sjukt nära nuuuuu....
jag längtar!
helgen spenderas med bella tror jag, good :)
ska fixa ngn bild någon gång,

____________________________________

vi har börjat med livssamtal i skolan, och nästa ämne är utseende.
man ska aldrig jämföra sig med ex. en modell..
det är så sjukt onödigt, det är så mycket data redigering, smink, massa operationer, och dom tar säkert 100 bilder innan dom får de dom söker efter, alla skulle kunna se ut så om de gjorde samma procedur .


____________________________________

dagens låt tips: right round flo Rida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0