lördag

godkväller

tiden som har gått har jag varit på dop, hos världens sötaste unge i jönköping, stannade där över natten och hade två basketmatcher dagen efter, kommer bilder.
sen så har jag fixat min praoplats i jönköping, blir på sveriges radio. det ska bli skit skoj :)
bella joinar mig till jönköping, båda vi ska ju praoa på sportlovet. så hon praoar på en nät tidning, jnytt.
ska bli skoj, får vara med söten hela veckan !
har precis tittat på melodifestivalen lite, sjukt tråkit..
sofia är här och vi har gjort kladdkaka, med grädde. underbart :)
igår var bella här, vi kollade på film, käkade lite mat och annat. ciao bella såg vi, gammal men bra är den
sen kom finaste ett tag, haha.
har inte skrivit på ett tag, och det finns inte mycke bilder här, men ska ladda över från kameran och börja lägga in lite mer, hhii.
ska också fixa min header och massa annat, den tid jag har över. det ser inte så bra ut just nu..
imorgon så ska jag sitta i sekriteriatet, vid halv 10.. tror jag det var.
lite segt, men men..
om 5 veckor idag så åker jag! jag längtar så att jag spricker!!
puss&kram
nu ska jag äta mer kladdkakaaaaaaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0