jönköping tisdag

idag är det den 17 februari, de vill säga 24 dagar kvar.
varning, jag kan inte skicka sms från min mobil de som skickar, men nu kan jag tydligen ta emot (de flesta) iallafall, så jag ser vad ni har skrivit. ska köpa en ny mobil, eller vill iallafall, hihi.
jag är just nu i jönköping och har varit här med bella hos min bror m familj sen i söndags, söten mår bra och charmar ihjäl oss.
vi praoar ju denna vecka, bella är på jnytt och jag på sveriges radio, och idag skulle jag tydligen intervjua någon, jag sa hela tiden, att dem skulle ta de inslaget han, min ledare, hade gjort istället till sändningen lasso, men nej det gjorde dom ju inte :O
omg,omg,omg pinsamt jag var med i radio!!!
har vart hos några rocksnubbar o andra människor med skoj. Skulle intervjuat de från i'm from barcelona, men dom va tyvär i stholm..
och imorgon så ska bella intervjua jonathan fagerlund, ni vet han i melodifestivalen. hon är lite nervös haha (:
vi sitter nu och kollar på film, och käkar muffins som vi har bakat.
ikväll så ska vi bowla, tror jag det blir, mycke kul händer i veckan, på fredag ska jag vara med i ett pogram som sänds på radion, redan fredag. kuuuul
nu ska vi glo lite på filmen,
 pussss

alla hjärtans dag i lördags också
14 februari
för alltid



Kommentarer
Postat av: Annamalin

DU ÄR UTMANAD! :))

http://annamalinnorrsen.blogg.se/2009/february/utmaning-1.html#comment

2009-02-20 @ 13:05:57
URL: http://annamalinnorrsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0