åter hemma igen lördag..

jag har precis kommit hem från jkpg, fredagen var väl bästa dagen på praoen..
fick träffa en som är med i det nya robinson, christian, kommer bild..
och prata lite med veronica maggio, och sitta i studion en hel del, redigera lite klipp till sändningarna och sådär, allt var lyckat iallfall!
veckan med bella i jkpg hos min bror m familj, har varit helt kanon! :)
jag har inte skrattat såhär mycket på en lång tid alltså.
nu i sitter jag här och är ensam hemmet.... segt...
ring mig eller något?
ikväll blir det att se melodifestivalen, och kanske träffa finaste ett tag, vi får se.
jag glömmer jämt att ladda upp bilder, som ni märker men det ska ändras på, haha!
tre veckor kvar tills jag bär av till thailand, och två veckor till sälen med annamalin, jag längtar som aldrig förr.
nu har jag något som jag kan se ifram emot, och då går allt mycket lättare och snabbare.
det ska bli så sjukt gutt att komma iväg!
nog med skit, pussss

dagens låt: taylor swift - teardrops on my guitar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0