trettonde augusti

blir så jävla le på allting, så pinsamt och patetiskt att gå runt och ljuga.
det bästa kanske är att man inte bryr sig, tar skiten som den kommer och lever med den?
ja, ibland vet man fan inte om man kan lita på folk eller inte.

hur som helst, igår kom thilda och sanna hit, var på lite släktkalas och så vidare innan, vi tog det bara lugnt och flummade oss, och snackade samtidigt lite alvar.
jocke, macce och simon kom senare efter de hade vart på någon dålig fest tydligen.
vi kollade bara på tv och så, thilda och jocke sov här sen.
vi skulle dygna, haha.
no way, jag hatar att dygna, vi somnade vid typ 5.

ska beställa ett sådant här till min laptop, dock inte den på bilden, jag ska designa en egen, great!
så det blir lite personligt ni vet, tss.
lägg inte märke till att jag inte hade något photoshop så jag fick fixa det i paint.
inte så lyckad, men ni förstår grejen iallafall!




over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0