trettionde augusti/tjugonionde

Har varit en helt underbar dag, med sina undantag!
Nu pratar jag alltså om gårdagen.
först iväg och kolla på hockey, direkt efter det blev det att åka till donken och äta lite med herman, pontus, felix och thilda.
Vi hade också planerat resten av kvällen, vi skulle ha det mys och gå på den nya beckfilmen, så thilda och jag skulle hämta biljetterna osv.
Så vi gick in som vanligt, köpte biljetter och så vidare..
sen efter en timme eller så så kommer pontus på att det är fel film vi ska se, vi har beställt biljetter till någon annan lustig film, men vi gick in och satt oss där och så.
Men efter om och men så bytte vi till beckfilmen, saken är den att vi hade skämt ut oss en del innan och det var inte så lyckat, men beck fick vi se iallafall!




Filmen var helt okej, alla har ju gett den dålig kritik.
Slutet var dock inte det bästa, men jag tycker att man ska se den iallafall!
av mig får den 3/5 stjärnor.


sen gick vi till tellan, där vi var ensamma hemma, vi såg på tv.
tog det bara lugnt och hade det mysigt.
Vi körde även "jag har aldrig.." ja ni vet, och där fick man reda på ett eller annat.

nu ska jag fixa lite och så.
over and out



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0