tolfte augusti

min bror fyller sexton idag, och jag är sjukt dålig på att uppdatera!
igår var jag i jönköping hela dagen, alexander köpte massa kläder och så vidare.
sov hos bella i måndags tror jag att det var, vi hade kul som vanligt.
Det känns bra att det har blivit som det en gång var, för i helgen sticker vi till stockholm!
wihoo!
det blir att shoppa lite hoppas jag och sen the voice konserten!
hoppas det är många som ska dit för det kommer bli sjukt kul!
nu ska jag fixa mig och sminka mig lite, slänger in en bild från göteborg snart bara för bloggens skull, hihi.
keep on reading babes.

_____________________________________________________________

folk kan låtsas, men de tjänar inget på det.
jag är en som en av alla för dig.
så jävla patetisk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0