tjugotredje augusti och en massa hösttecken

Söndag idag då, vilket innebär skola imorgon.
Helgen har vart upptagen med att umgås med vänner m.fl.
Tagit det lugnt och så vidare, en bra helg helt enkelt.
Bella sov här inatt, vi såg på film och flummade oss lite som vanligt.
Hon åkte hem för en stund sen, så jag fixade till lite i mitt rum och sedan satt jag mig ute och solade en sväng, det kan ju vara sista dagen man kan vara ute i solen, för löven faller nu..
som ni ser på bilden.
Men solen tog iallafall lustigt nog!
Så nu sitter jag här och lyssnar på lars winnerbäck ft. mellissa - som jag hade dig förut.
uppdaterar om en stund igen.

                                                       när löven faller ner, och det är mörkt vart än du ser.                                                                                    kom ihåg mig då.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0