tjugosjätte augusti

det blir sega uppdateringar nu när det är skola, men jag kommer bättra mig jag lovar.
Det är bara det att jag är så extremt trött nu, så jag orkar knappt stänga på datorn.
Idag har jag faktiskt bara varit hemma och haft en riktigt skön lugn dag!
Underbart att bara vara hemma ibland, ta det lugnt och inte göra någonting, sånt kan gott och väl behövas med jämna mellanrum!
hur som helst, jag har kollat igenom lite bloggar och så vidare, och de flesta vet nog vem amadavardet bloggaren är, och jag har hittat två stycker helt lovely parodier på hennes videoinlägg, det kan inte bli mer klockrent!
pojken på första videon är bara nio år, så jäkla skön alltså!




over and out

Kommentarer
Postat av: hilda carneteg

fett skön den lilla killen var :)

2009-09-07 @ 22:05:51
URL: http://hhildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0