tjugoförsta augusti

nu är det fredagsmys
om det så är det sista jag gör
det är dags för fredagsmys
hoppas inte föräldrarna stör
nu är det slut på veckan det är dags för fredagsmyyys


dagens låt, som nyss gick på tv.
det är ju som sagt fredag :)
Första skolveckan, en "minivecka" får man väl säga är avklarad, känner redan att det är skönt med helg!
Ikväll blir det en lugn kväll, eftersom jag är så trött, ska rulla igång en film nu.
17 again, kommer säkert någon sen ikväll, men men, som sagt jag känner faktiskt inte för att göra något alls idag lustigt nog..
ska fixa en hiss och diss lista snart.
en diss på alla lögnare till fjortisbloggare redan nu!

mitt fredagsmys:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0