sjuttonde augusti - hemma från storstaden

då var man hemma från storstaden, stockholm!
det har vart en kanon helg kan man väl säga i stockholm, the voice 09 åkte vi väl mest dit för, det var kanon!
det började regna en del så vi gick, men vi hann se de bästa - darin, lazee, million styles, och en jäkla massa mer!
Vi började med att springa runt på en liten shoppingtur på ett köpcentrum där vi bodde ungefär, köpte inte för mycket, det blev en höstjacka nu till hösten, en oversize tröja, en tröja till min bror och en scarf, det räckte för min del faktiskt :)
sen bar det av till stureplan, och sen till kungsträdgården, där the voice 09 hölls, världens drag och vi fick bra platser, ganska långt fram faktiskt! vi stod ungefär jämnsides med den lilla scenen.
Vi tog oss till en bio efter detta, drag me to hell.
okej, jag ska vara ärlig.
Jag sov ungefär halva filmen, och skrattade åt bella halva filmen..
jag såg aldrig när det "läskiga hände" men jag hörde skriken, jag blundade i princip hela filmen..
Men men, det var väl bra antar jag.
trötta tog vi oss hem till hotellet med tunnelbanan, som vi skulle åka med genom typ elva stationer, lagom segt!
vi hälsade även på lisa, bellas faster! trevligt.
och på söndagen blev det en snabb sväng inne på stureplan för att kika lite på affärer, sen tog vi oss till grönan, vi började lite lätt med blåtåget, som faktiskt går i jämförelse med spökhuset som vi också gick, det var väl inte särskilt läskigt även att jag skrek lite granna då, höjdsräcken är ändå en favorit, speciellt i tilt! 

bild från grönan så länge, love. 


nej nu ser jag solen skina lite, måste ut, jag brukar ju inte göra något annat.. haha, skojar men i love it!

uppdaterat! ;
                                                                                    tunnelbana forever


grönan
 

hotellet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0