sjunde augusti

hej alla söta
igår var jag på RIX FM i kalmar med mia, vi hade as kul, vi kom fram vid fyra och sen minglade vi runt lite bland allt folk, kommer en fin bild på oss inom kort.
bra artister och så, thilda kom lite senare också, kanon!
vi skulle hoppat in i bilen med mattias andreasson men i stora drag tackade nej till erbjudandet.
det enda thilda sa var, puss puss. haha.
hur som helst tisdag torsdag var jag i göteborg, där jag har tagit lite bilder som kommer när jag fört över dom till datan, för jag är inte hemma just nu.
så jag skriver inget om det heller förens i nästa inlägg där jag berättar och så vidare.

Och nu till idag, jag har varit ute i solen med thilda, vi var och badade i ernemar, varmt i vattnet och underbart!
tack för dagen gumman!

over and out

Kommentarer
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

vsg :)

haha tack :)

allt bra? :)

2009-08-07 @ 18:44:21
URL: http://crazyhumor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0