thailand 2009

hej, här kommer bilder från thailand, jag höll på att börja gråta när jag kollar på alla bilder för det är något sjukt så mycket man saknar det...
har vart hemma i två veckor, men jag vill redan tillbaka, det är hemskt. det är så underbart där nere!
hoppas på nästa år igen!
nu låter jag bilderna tala:



;vår strand vid hotellet                                                                 ;söten


WHITESANDBEACH 




                                                           näst sista dagen på stranden, dålig magkänsla :(

 
                                                                                       SIMILIAN ISLAND


jag och elton sötnos                                                                    the beach

           

hela resan har vart helt oslagbar, förutom allt regn då såklart. 
på similian island är vattnet så vackert, vi snorklade och såg sköldpaddor, nemofiskar och en massa annat. 
när vi kommer med båten vid typ 6-7 meters djup så ser man enda ner till botten.. sjukt vackert!
människorna är helt underbara. hjälpsamma och glada.    
När vi va på whitesand beach var det jätte fint väder, i typ 2-3 timmar sen kom den ett enormt åskväder, jag va så jävla rädd haha. men stranden där är iallafall oslagbar. 
vid stranden vid hoteller kunde beställa drinkar till stranden och en massa annat. 
hotellet vi bodde på heter khaolak emerald beach resort & spa.
     
en dag va vi på banglaroad, världens drag asså! massor av transvestiter, och vart man än tittade upp så var det strippor överallt, haha. helt galet!          

nu ska jag inte skriva mera, lutar väl åt grillning tredje kvällen i rad. 
så är det, sommaren är på gång!
                                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0