torsdag 23 april

klockan är 23.13 och nu har jag packat färdigt inför färden mot skövde imorgon, det blir basket hela helgen lång, härligt med brudarna!
vi ska ha sjukt kul.
Men man får ju lite ångest när man har fått reda på att det ska vara tjugofem grader här hemma, det är ju helt otroligt, jag menar vi är i april, och det är redan 25 grader, vem vet vart det här ska sluta?
jag tyckte vi hade en sen vinter, och nu? en tidig sommar..
Jaja, iallafall det är inget att klaga på, det kan ju nästan inte bli bättre!
bloggade inget igår, men var och tränade och träffade älskling lite granna.
idag så har jag färgat mitt hår, lite slingor så det ser ljusare ut, och klippt mig, mitt långa hår försvann där lite, mitt hår var extremt slitet så det fanns inget annat alternativ, men det växer ut igen snart :)
Måste bara berätta en liten nyhet, linda rosing har nu en pojkvän, hon har ännu inte gått ut med namnet, dock inte genom programmet "den rätte för rosing". Vi väntar och ser...
nu hoppar jag i säng tror jag, vi hörs på måndag om inte imorgon
godnatt sunshines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0