home sweet home

heej alla söta glada

har kommit hem från thailand, för ett par veckor sen men har bara inte orkat att skriva..
allt har vart kanoners förutom allt regn då, men det gjorde inte så mycke (;
jag kommer lägga in massa bilder då jag sitter vid pappas data..
jag har vart hemma i 2 veckor imorgon, och jag längtar tillbaka som satan!
bara gå runt och inte behöva tänka på någonting, bara vara sig själv och ta det lugnt...
hotellet vi bodde på va helt underbart, vi fick en villa vid stranden och pricken över i:et  var ju självklart våra ödlor till husdjur och elefanterna som gick lösa, haha så härligt.
nu är man hemma i kylan, men lite sol fick man allt med sig ja! :)
nu luktar det VÅR för heeela slanten !
ska bli skönt med sommar, man blir så pigg & glaa
har också träffat bella som jag saknat som tusan!!
oooch när vi var framme vid the home, så stog det en egen liten tjock skogsmulle i vårt kök, i tjock fodrad xl jacka, och en ganska stor mössa på huvudet, det var kallt ute, det  var ganska kallt inne också det säger ju sig självt?
om ni nu undrar vem denna skogsmulle var, så var det bara min gravida anka till syster, förvånade? nej, hon är bäst och sig själv that's it. haha :) 
 
nu är det påsk, vi har lov, jag har fått påskägg, jag är trött klockan är halv 1, mamma har kört på trottoaren idag och jag har svinont i ryggen..
puss


|    jag skriver mera nnågon dag och berättar och lägger in bilder.    |

en sak till, det är nämligen så att herr segerstedt snart fyller år och om som ni vet var han ju med i körslaget men kom tyvär tvåa och kunde inte skänka pengarna till saronhuset..
så en person som heter maria bredin har fixat ett konto som hon ger till erik på hans födelsedag, dit kan man skänka pengar som sedan mottages av en glad erik :)
han skulle verkligen uppskatta det,
.
klicka vidare för mer information http://emdtour.blogg.se/2009/february/mats-erik-segerstedt.html
skänk gärna en slant.

saronhuset är ett hem för hemlösa m.fl.

Kommentarer
Postat av: Maria Bredin

tack för reklamen :) hoppas folk nappar :)

2009-04-12 @ 01:12:45
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0