godmorgon

jag är trött och skapligt yrvaken, min syster kom in idag på morgonen, drog av mig täcket och tjatade att jag skulle gå upp.. Jag blev offret, stackarn hade inte förstått att vi hade lov, klockan var 07.00!
men upp gick jag iallafall och käkade frukost, men jag är trött, ska sova snart igen..
var uppe till två eller något liknande igår och kollade på patrik 1.5 den var sjukt bra, eller ja, sevärd helt klart iallafall!
har suttit och läst massa bloggar, katrin zytomierska, blondinbella & andra.
varför jag tog upp just dom två, jo det är därför att det ryktas om en liten fight där emellan.. ojdå...
lyssnade också på vakna med the voice förut där katrin var med och berättade vad som stog på.
det var nämligen så att katrin zytomierska hade skrivit på sin blogg att blondinbella har vart otrogen mot sin nuvarande pojkvän nils, ingen vet om det är sant, men katrin sa i vakna m the voice att hon fått höra det av en säker källa, men det finns många falska ryknten i stockholm, så vem vet? blondinbella blev iallafall väldigt upprörd för detta och ska gå vidare med det, för att hon tycker att det är förtal.. ja vi får se hur det går, fortsättning följer.. haha..
Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova en stund.
puss&kram

ett måste program ikväll: hjälp! jag är med i en japansk tv-show
                                                det är ett sjukt roligt program med carolina gynning som programledare. 
                                                Det är två lag med kända svenskar som tävlar mot varandra i olika grenar i en
                                                tv show från japan, och fråga mig inte vart ifrån japanerna får sina sjuka ideér. 
                                                Helt galet!

                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0