godkväller

har fixat bloggen lite, ser fortfarande inte bra ut. men ska göra en hel makeover någon dag då jag orkar...
fixat photoshop, men datan segar lite sådär.
hur som helst så har jag väldigt ont i ryggen..
imorgon blir det nog ingen träning för mig, tack vare min rygg.
Men jag ska dit iallafall, och innan vara social och snacka skit med bellao.
ska fixa mina barnbidrag och köpa en ny mobil, den har fått någon släng av något..
jag är väldigt trött, men håller mig ändå vaken?
ska snart dra igång någon film, känner mig förkyld och har ont i hela kroppen.
det är cup snart, jag måste blir bra.
nu ska jag fixa mig, och sedan hoppa i sängen..
leder av två sjukor, saknarsjukan och förkylningen. oh!

godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0