en klassiker

kom precis hem, har inte så mycket att skriva så istället bjuder jag på en klassiker!
8 sanningar om mig själv:

 - jag saknar tiden då min syster bodde hemma.
 - tycker att det är grymt töntigt och onödigt att röka! jag skrattar åt folk som röker och tror dom är tuffa.
 - är väldigt velig
 - jag slösar väldigt mycket pengar (enligt vissa) 
 - tappar ofta bort saker, och är slarvig
 - ibland vill jag vrida tillbaka tiden
 - det bästa jag vet är att vara utomlands,
   där man inte känner en människa och kan gå ut som man vill utan att bry sig.
 - jag hatar falska människor

nu måste jag egentligen gå och borsta tänderna, tvätta av mig och hoppa i sängen, jag orkar inte röra mig... men jag måste, jag är helt slut!
goodnight sunshines.


Kommentarer
Postat av: Din Idol

Öpp Öpp Öpp Vickan lilla, nu tyckte jag allt att du tog i lite förmycket om rökarna. Jag vet att du tycker att jag e tuff!!

2009-04-17 @ 20:35:44
URL: http://k-itchen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0