21 april

åh, nu är klockan mycket igen... usch vad tiden går snabbt!
det har varit en bra dag idag, det visar sig att jag får ta ledigt nu på fredag, kan inte bli bättre! Jag var och tränade några små efter skolan med bella & malin, men det blev att vi spelade lite själva i stället & käkade ben & jerry, underbart!
måste ta tag och blogga lite bättre, men det blir svårt när det är så mycket om dagarna..
i veckan blir det älskling enda fram till fredag, sen så drar jag och basket brudarna till skövde!
det kommer blir sjukt kul och jag ser fram emot det.
Var på stan och köpte mig en avslutningsklänning, för första gången är jag verkligen ute i tid! känns hur bra som helst att ha det gjort, jag är supernöjd!
nu är det bara skor & dessa accesoarer som ska fixas, men det ordnar sig.
Det blir väldigt korta inlägg nu, för jag är trött och ska sova straxt efter detta så det blir som en snabbis förstår du.
men det ska bli ändring på det, men nu ska jag iallfall ta plats i min säng och försöka sova lite.
kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

här e länken till den dära besöks sidan jag pratade om! :D http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=itismalin

2009-04-22 @ 21:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0