20 april..

jag är trött, på dåligt humör plus att jag är grymt irriterad på alla människor som inte har växt upp än.
jag klarar inte av sånna människor, tre år, falska och helt enkelt dumma i huvudet, ursäkta meningen.. men jag blir så irriterad!
hur som helst, så var det första dagen i skolan, upp & hoppa tidigt på morgonen som vanligt, sedan bar det iväg till skolan.
Det är skoj att träffa alla, man måste se det positiva i saker och ting, en annan sak som inte är så positivt är att jag kanske inte kan ta ledigt till cupen i helgen, åh.. jag blir så trött på allting! dålig start på veckan..
Jag ska med iallafall en sak som är säker, vare sig jag får ledigt eller inte.
Jag har längtat och tycker det ska bli grymt kul!



godnatt sunshines

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0