19 april

hello sunshines, jag har inte hunnit skriva något de här två dagarna, tyvär..
igår var jag upptagen med att knalla på stan och köpa presenter till malin, innan jag plus massa andra skulle iväg till ukm.
hur som helst blev det en kanondag, baby bang var där, dansarn, från talang..
det är helt sjukt så grym han är!
sen var det rapare, dansare och sångare och flera som var med, nästa år är det vår tur igen. Det är kul och se alla olika stilar, allt från hiphop till hårdrock, jag måste dock säga att hiphop är många snäpp bättre enligt mig! jag kan köpa rock, men ballader utav rockare i sånna fall, för något annat köper jag inte!
ukm står för ung kultur möts, det är ingen tävling, ett väldigt tjat om det. Men det är iallafall som en tävling, det finns en jury som bedömer sedan är det grupper som inte går vidare och grupper som går vidare, jaja..
idag är det som sagt söndag den nittonde april, vilket innebär at det är skola imorgon, ingen höjdare direkt.. men jag tycker iallafall att jag har tagit vara på lovet så bra som det har gått så det går väl för sig.
Nästa helg blir det planer för basket cup i skövde, det ska bli kanon med brudarna!
Nu till idag.. idag har jag vart på "tjejkväll" kan man väl säga hos malin, hon har fyllt år och det var hur lyckat som helst vi var på bigbang, käkade lite taco, såg på film, och massa annat. Tänkte fixa bilder från malin senare. 
Nej nu ska jag ta och kolla på van vetern och äta lite ben & jerry glass, great!

jag saknar min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0