17 april

hello sunshines!
mina kläder har anlänt hemma hos mig och jag är glad, slänger in en och annan bild imorgon.
det har varit skinande sol här hela dagen, jag har känt mig lite frusen (faktiskt) de andra dagarna, men idag kände man att det var solen som hade kommit fram, det är helt underbart! det är absolut inte långt kvar till sommaren nu, det är otroligt så fort tiden kan gå, nyss var jag ju 7 år och skulle börja skolan, jag minns det så väl. man var så spänd och det pirrade i magen när man skulle träffa alla nya i klassen..
hur som helst.. tillbaka till verkligheten!
idag har jag fixat till skolarbetet med annamalin, det var väldigt krångligt & knepigt... mindre kul...
men som sagt nu är det gjort, och jag fick gott sällskap!
dagen efter idag så ska plus några andra, de vill säga malin, bella, mia, erica till ukm, en ungdomstävling.. det som är lite mindre kul är att vi inte är med detta år, men det får vi ta tag i till nästa gång!
men det ska bli skoj att åka dit i varje fall!
nu ska jag slänga en blick på tvn en liten stund, million dollar baby skymtar jag bakom skärmen.

                                                            lars winnerbäck är tillbaka i huvudet.
                                                        gråa dagar
Depressiva episoder och maniska perioder
Vissa klarar sig utan extas
Andra springer fatt och blir nervösa och får spatt, om inte livet är ett kul kalas
Hjärter Dam vänder blad, för en ny eskapad
Inget äventyr att leva på KAS
Du måste sänka dina krav, eller vinna på trav, om du ska komma i fas
Och sådan leda bryter ner en bra frisyr
och du blir tråkig, ful och trött
Och du samlar dina spöken i KOMVUX kursbroschyr
och blir bitter och lam, Hjärter Dam
dina blommor har dött

Lyckan kommer, lyckan går, och det är långt till nästa vår
Nu faller löven över Stångåstan
Nu sitter alla på kafé och snackar skit och dricker te, av gammal slentrian
Hjärter Dam vänder blad, för en ny eskapad
Hon har börjat på en ny roman
            Det är morgon snart igen, lycka till kära vän,
                                       skriv om drömmar Hjärter Dam



Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens kanske bästa låt. Förmodligen världens bästa Lars. Definitivt världens bästa syster. Puss på re

2009-04-19 @ 12:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0