torsdag

tjosan hejsan lillebror

idag började dagen me, att jag gick upp skit TIDIGT. och åt jordgubbar (a) myyyms (;
sen åkte jag till syster min, hennes pojkväns barn typ fyller år. & dom har då damp som vanligt (:
och så har jag gjort en header, skit ful. men får duga sålänge.
sen åkte jag till matilda. anna va där också.
vi typ sjöng singstar, & typ läste massa frida tidningar (; kul vi har asså..
ne, men de va kul :)
alla testa detta de funkar (ibland): om ni är 2 personer, båda blundar och tänker att ni har en blå laserstråle genom huvudet, sen en av  er ska " skicka iväg " en annan färg. och då ska den andra personen se vilken färg de är. fattar ni? (;  anna gjorde de på mig, jag såg färgen hon tänkte på. coolt '
aja, nu blir de nog o kolla på film i regnet.
vill åka till värmeeeen!


puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0