fredag

shoohej

idag sov jag länge ! gutt  va de iaf. sen käka jag jordgubbar, som alltid ofc. måste få lite sommarkänsla i regnet.
sen typ slappa vid teven. nu sitter jag hos sevve. vi har typ tagit lite flumbilder, lägger in sen. klockrena asså <3
sen skulle vi ju baka, ehhmm. inte efter något recept precis, utan vi slängde bara i lite grejer.
haha, typ allt möjligt. allt från pepparmint till ägg. armen va då våran provsmakare. han tyckte faktiskt att den va god.
sen satte vi in dom i ugnen, sen va dom klara. typ smaka mint som fan ! haha. vi lyckades NÄSTAN. värsta kockarna yay (;
inte.. aja, på söndag iallafall ska vi vara uppe hela natten, snacka om jag jag kommer decka eller vad. näedå. men sevve kommer. haha ;D ne vi ska va vakna, iaf försöka. btw. nu ska vi kolla på film.

pusstjaoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0