onsdag..

hej alla.

idag, har jag inte orkat göra mig iordning någonting. därför ser man ut som en knarkare menmen.
har inte gjort så mycke idag, typ de har ju regnat som vanligt. man blir ju typ deprimerad' my ass att de kommer bli den varmaste sommaren. vill till värmen!
btw. sen kom anna till mig,  vi åkte och hyrde en skräckfilm & sen till mamma och kolla på den. them hette den, den handlade typ om en kille & en tjej som bodde i ett hus, sedan började det med att dom började höra massa ljud m.m. typ att deras bil kördes av någon, strömmen gick och så, de va flera personer. som sen försökte att mörda dom. resten får ni se själva. filmen är baserad på verklig händelse, och mördarna var barn mellan 10-15 år gamla.
ge lite tips om bra filmer, är ni gulliga :)
ska nog ladda ner: den onda dockan. dom säger att de är en riktig otäck film, jag kommer skita ner mig (;

puss

ursäkta bilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0