fredag och lördag

fredag: blev ganska fint väder iallafall, höjdpunkten va petter. han är så FETT grym. jag stog längst fram, han kom fram till mig så jag fick sjunga. gaaaah! <3 men man fick skit ont, alla var ju as packade och typ tryckte som fan. aja, de va de värt iallafall! skit kul dag med esin och bella  ♥ glömde kameran idag...
lördag: LYCKLIGASTE DAGEN I MITT LIV.  jag svär, jag är kär i e.m.d. jag  älskar dom ! mattias, kom fram och tog min hand och kollade in i mina ögon och sjöng för mig! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ jag höll på att svimma, älskar honom. han är typ, världens gulligaste kille. typ as snäll, pratade med honom många gånger, fick massa kramar. och kort pratade och autografer. ♥♥ med erik också, också skit snäll. massa kramar och kort, o pratade typ. ♥♥♥ danny också såklart! också as gullig o snäll! han skulle göra en låt till oss, ♥♥♥ sen så tog vi oc
kså lite kort med e-type, dom i the poodels & typ massa. typ känner dom nu, hihihihi (;
+ att dom kollade på mig. e.m.d. och slängpussar!
ska på dom i kalmar också. dom får inte glömma oss. ♥ det skulle dom inte heller :)
sen typ när vi skulle gå & träffa dom typ, mattias och dom, så va de några från telenor där, dom va roliga, haha' vi fick ta varsinn mobil, och slänga den så långt vi kunde. jag vann! asså, shit de här är den roligaste dagen på länge. ashit!
orkar inte lägga in flera (;













PUSSSSPÅALLA

Kommentarer
Postat av: Maria

oo va kul vart vadetta någonstans?? :) lite avis e man allt ;)

2008-07-18 @ 08:52:39
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Maria

http://mariapettersson.blogg.se/2008/july/goodiebagtavling.html#comment



Jag har startat ytterligare en goodiebagtävling, värde 2000:- , än är ingen med o tävlar, så se till att vara med, hihi ;) Den kommer nog inte pågå så många dagar!



Hoppas allt är bra med dig ha en toppen dag! :)

2008-07-23 @ 12:15:01
URL: http://mariapettersson.blogg.se/
Postat av: Zarah (Ankans)

Hej Vickan! Jag har hittat din blogg och ser nu fram emot att läsa den varje dag. Du skriver väldigt typ bra. Men jag undrar typ hur det va att träffa typ E-type? Va han typ långhårig typ? Ha det typ bra. Kram Zarah

2008-08-04 @ 20:56:43
Postat av: Anonym

haha, hej zarah du är typ rolig du typ.

erkän att det är typ ankan som typ har sagt sidan till dig typ? haha, ja e-type va typ långhårig typ ja. asså, typ zarah nu får du typ ha de typ bra.

typ okej? typ kram

hälsa ankan att hon är typ. en typ stjärt? (;

2008-08-08 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0