omg..

ojdå!

jag har glömt att jag hade min blogg, som ni kanske ser att det va ett tag sen jag skrev något. Och som ni också ser så ser det förjävligt ut .. å tyväär är mitt photoshop helt rubbat, det går inte att ha text.
men får fixa det ngn dag, har suttit i flera timmar.
aja btw, dagarna rullar på som vanligt, förutom att jag har varit sjuk ett litet tag nu, men jag lever haha
när jag fixat bloggen så kommer jag skriva betydligt oftare, de är typ inte så kul att skriva när den ser ut som den gör haha, då är de bara pinsamt att folk går in och läser den.. haha..

dagen: har varit bra, typ chill hela dagen, har varit sjuk så ingen skola vart det, har degat mig i sängen och kollat på några filmer. senare så gjorde jag sån där " julkola " blev ganska bra faktiskt. haha

aja, har ingen ork att skriva så mk så det blir kort nu.
men puss på att det är 8 dagar kvar till julafton! «

och lyssna på låten: halleluja med jeff buckley, damn vilken stark låt asså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0