Nyår !

ja nu var det dagen innan nyårsafton, och vet ännu inte vad jag ska göra.
det får vi se, kanske skulle va med bella och några men vi får se hur det blir.
idag har jag inte gjort någonting alls, igår var jag på stan men det fanns inte så mycket.
Hittade typ, en tunika, och 2 tröjor.
Sedan ska jag hämta ett par baggy jeans imorgon.
dom var ljusa typ, snygga va dom!
och imorgon är det också en stor dag för mig, jag får äta godis igen,
klarat ett helt år, sjukt.
får 4000 tror jag att det var, det känns skönt med lite pengar. haha.
de va de det. hur som helst, så kan ju någon ringa och roa mig lite, jag har tråkit.

kort inlägg men whatever? ;>

pusspåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0