god jul !

nu har jag precis kommit hem från en toppen dag med julklappar och julmat,
julen är det bästa jag vet, alla är glada och allt är så mysigt!
dagen började hemma hos pappa, vi åt lite julmat min syster & dom var här.
delade ut lite julklappar och hade mysigt, det var great!
lite senare på dagen/kvällen så bar det av till mamma, vi åkte och firade jul hos min moster, och släkten.
där vi åt ännu mera julmat.. snacka om trött på det nu.
sedan kom tomten ännu än gång: lustigt? haha, det är så kul, de små står spänt och kollar efter tomten. 
sen är dom helspända när han väl har kommit in. 
för söta. 
har inte så mycke mera att skriva utan att allt har varit toppen. 
& vad jag fick också ja
 
○ beckham parfym
○ kläderrrr
○ hemmabiosystem
○ buzz
○ eh, sånna rosa feta hörlurar (kommer bild)
○ wii fitness
○ mexx parfym
○ BEYONCE biljett ;O
○ pengar
○ filmer
○ örngott
○ typ filt och sånt
○ massa ljus
○ smycken
○ body lotion

kommer inte på om det var mera.
säg vad ni fick också ! (:

låter bilderna tala nu, lägger in dom någon dag. när jag hämtat min kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0