ankstjärt

heeej

idag sa jag att mamma skulle väcka mig vid 8 :O måste vänja mig att gå upp, satte också larmet. klockan blev 8 larmet gick, ställde fram det tjugo minuter, och det blev typ det ända fram till klockan halv tolv ungf. bra början ju, my ass att jag kommer orka att gå upp när skolan börjar. vi får ju se hur det går, inte nog med att jag va jävligt trött utan jag va helt fuckad i min hals, och hostade som fan.. inte kul, men sånt man får leva med förstår ni, haha. hur som helst så gick jag upp med min kära data och letade lite kläder, hittade lite iaf som jag ska beställa. satt och slöade till klockan 3 pallade inte ett skit, inte äta eller ngt. sen åkte jag o solade me emet, rolig historia det där! haha, men de tar vi någon annan gång, lite senare på kvällen gick jag och bella på bio, bella: öhm är inte de här iceage jag: åå de är ju reklam. okej låter inte kul, men de va det iaf! puss på er.
nu har jag iaf bakat kladdkaka, mumsfillibabbaaaa.
har fixat om bloggen med lite, haha inga ideer alls fan, och eftersom jag tycker att det är höst nu så blev de som de blev typ. piss väder dag in o dag ut, de är ju kul.. skolan börjar om ngra dagar, vill inte räkna man mår ju dåligt. njut av dom sista dagarna nu! fan lätt o njuta när de är regn ute o man sitter o ruttnar ""niiice"" ... får ångest, i ångesthamn haha, det passar lite bättre till denna stad tror jag. nu pallar jag inte skriva mer, ska ta o duscha och sen sövaa som fan! får inte glömma att ankstjärt kom in o lånade en film........ charles är ju också social haha!

guuuuudnuuuught.
pysss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0